Welkom bij Casa Tartufo!

Benvenuti a Casa Tartufo!

Welcome to Casa Tartufo!

Welkom bij Casa Tartufo!

Casa Tartufo_uitzicht

Benvenuti a Casa Tartufo!

  1. Nederlands
  2. English

Tarieven

Laagseizoen

01 februari 2017 t/m 22 april 2017
23 september 2017 t/m 30 november 2017

Midden seizoen

22 april 2017 t/m 08 juli 2017

02 september 2017 t/m 23 september 2017

Hoogseizoen

08 juli 2017 t/m 02 september 2017

Tarieven appartementen

AppartementAantal pers.Laag seizoenMidden seizoenHoog seizoen
Appartement Uno4€ 355€ 455€ 745
Appartement Due2€ 225€ 325€ 530
Appartement Tre4€ 355€ 455€ 745
Appartement Quattro2€ 235€ 335€ 545
Appartement Cinque4€ 375€ 475€ 765
Appartement Sei4€ 375€ 475€ 765
  • In de appartementen Uno, Due, Quattro, Cinque en Sei kan en extra bed geplaatst worden
    (€ 50 per week)
  • Wij verhuren onze appartementen in het hoogseizoen alleen van zaterdag tot zaterdag
  • Maximale aankomsttijd 22:00 uur
  • Gebruik van linnengoed (alleen bij de appartementen) en water/elektriciteit is inbegrepen
  • De prijzen voor de appartementen per dag zijn op aanvraag (alleen laag- en middenseizoen)
  • Appartementen Uno en Due zijn te koppelen tot een 6 persoons appartement. Appartementen Cinque en Sei zijn te koppelen tot een 8 persoons appartement. Prijs op aanvraag
  • Alle appartementen zijn voorzien van airco / verwarming ad. € 7,50 per dag (optioneel)
  • Schoonmaakkosten 2 persoons appartement € 35
  • Schoonmaakkosten 4 persoons appartement € 45
  • Administratiekosten € 15,00 (per boeking)
  • Milieuheffing € 3,50 per persoon, per week
  • Borgsom bij aankomst € 100 (contant)

Tarieven Bed and Breakfast

PeriodePrijs Per
Laagseizoen€ 37,50Persoon per nacht
Middenseizoen€ 39,50Persoon per nacht
  • Let op: alleen van toepassing op Appartement Due
  • Administratiekosten € 15,00 (per boeking)
  • Maximale aankomsttijd 22:00 uur
  • Inclusief schoonmaakkosten
  • Exclusief kosten airco en stoken (€ 7,50 per dag)
  • Toeslag bij 1-persoons reservering: € 5,- per nacht
  • Minimaal 2 nachten

Tarieven mini camping

TypeLaag seizoenHoog seizoen
Campingplaats (1 caravan /camper of tent) + 2 personen + parkeerplaats € 25€ 32,50
  • Administratiekosten € 15,00 (per boeking)
  • Milieuheffing € 3,50 per persoon, per week
  • Electriciteits kosten na verbruik (min. € 2,50 per dag)
  • Extra persoon € 5 per nacht
  • Extra (kleine/kinder) tent € 3 per nacht
  • Koelkast (tafel model) verhuur per week € 45
  • Maximale aankomsttijd 22:00 uur

Tarieven Safari tenten

VanTotOpmerkingPrijs / 5 persPer
29-04-2016 06-05-2016 zaterdag - zaterdag€ 682 nacht
06-05-2016 13-05-2016 Min 3 nachten€ 45nacht
13-05-2016 20-05-2016 Min 3 nachten€ 45nacht
20-05-2016 27-05-2016 Min 3 nachten€ 45nacht
27-05-2016 03-06-2016 Min 3 nachten€ 50nacht
03-06-2016 10-06-2016 Min 3 nachten€ 50 nacht
10-06-2016 17-06-2016 Min 3 nachten€ 70 nacht
17-06-2016 24-06-2016 Min 3 nachten€ 80 nacht
24-06-2016 01-07-2016 Min 3 nachten€ 90 nacht
01-07-2016 08-07-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
08-07-2016 15-07-2016 zaterdag - zaterdag € 898 week
15-07-2016 22-07-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
22-07-2016 29-07-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
29-07-2016 05-08-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
05-08-2016 12-08-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
12-08-2016 19-08-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
19-08-2016 26-08-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
26-08-2016 02-09-2016 zaterdag - zaterdag€ 898 week
02-09-2016 09-09-2016 Min 3 nachten€ 103 nacht
09-09-2016 16-09-2016 Min 3 nachten€ 93 nacht
16-09-2016 23-09-2016 Min 3 nachten€ 73 nacht
23-09-2016 30-09-2016 Min 3 nachten€ 55 nacht
30-09-2016 07-10-2016 Min 3 nachten€ 45 nacht
  • Hoogseizoen per week / aankomst en vertrek zaterdag
  • Laagseizoen minimaal 3 nachten / aankomst en vertrek willekeurig
  • Alle prijzen zijn INCLUSIEF btw, stroom, koud- en warm water, gratis camping faciliteiten, gebruik sanitair, WiFi etc.
  • Alle bovengenoemde prijzen zijn EXCLUSIEF bedlinnen: deze dien of zelf te worden meegebracht of kunnen worden gehuurd (aub van te voren reserveren)
  • Het gebruik van een babypakket is gratis (stoeltje, reisbedje, badje) / max 1 per tent. Aub opgeven bij het reserveren

Verplichte bijkomende kosten

  • Reserveringskosten / per boeking € 17,50
  • Servicekosten op de camping / per geboekte Safaritent € 35,-

Optionele bijkomende kosten

  • Bedlinnenset 1-persoons (laken + kussensloop + dekbedovertrek) / per set € 8
  • Bedlinnenset 2-persoons (laken + kussensloop + dekbedovertrek) / per set € 14
  • 6e persoon vanaf 3 jaar / per nacht (t/m 2 jaar gratis) € 5

Verrekenbare kosten

  • Borgsom bij aankomst op camping / contant € 100

Aanvullende kosten

OmschrijvingPrijsPer
Linnengoed
Indien gewenst kun je je linnengoed en handdoeken laten verschonen.
Linnengoed€ 5persoon
Handdoeken€ 2,50set
Badlakens€ 5badlaken
Baby pakket
Kinderstoel + camping bedje€ 45week
Wassen & Drogen
Wasmachine inclusief waspoeder en wasverzachter€ 6wasbeurt
Droogmachine€ 6droogbeurt

Ontbijt

Kampeerders en gasten van de appartementen kunnen gebruik maken van de ontbijtservice: € 7,50 p/p. (alleen in het laagseizoen)

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Casa Tartufo Appartementenverhuur en Mini Camping.

 

Artikel 1 Inleidende bepalingen

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

Verhuurder: Benjamin en Sabine Stroo, gevestigd op

Bosco Rotondo 3a, 60041 te Sassoferrato (AN), in Italië.

Huurder(s): de wederpartij (en zijn medehuurders), van appartementen, vouwwagens en campingplaatsen, van verhuurder.

Huurovereenkomst: de overeenkomst waarbij de verhuurder zich jegens zijn wederpartij verbindt tot het verschaffen van een door hem aangeboden verblijf in een appartement, mini camping of volledig ingerichte vouwwagen deeluitmakende van Casa Tartufo Appartementenverhuur, gelegen aan de weg Bosco Rotondo 3, 60041 te Sassoferrato (AN), in Italië.

De bedragen in deze voorwaarden vermeld, gelden, voor zover van toepassing, inclusief BTW.

 Artikel 2 Totstandkoming en inhoud huurovereenkomst

2.1 Huurder zal de voor het sluiten van de overeenkomst en uitvoering daarvan benodigde gegevens betreffende hemzelf en eventuele andere huurder(s) verstrekken aan verhuurder.

2.2 Degene die namens of ten behoeve van een ander een overeenkomst aangaat, is hoofdelijk

aansprakelijk voor alle verplichtingen die uit de overeenkomst voortvloeien.

2.3 De gehuurde accommodatie is uitsluitend bestemd voor de huurder(s) die bij aankomst zijn/worden geregistreerd.

2.4 De huurovereenkomst is pas definitief na ontvangst van de aanbetaling.

2.5 De huurder gaat automatisch akkoord met “de algemene voorwaarden” na de eerste aanbetaling.

Artikel 3 Huurperiode

3.1 De huursom wordt berekend op een verblijf van een volle week, in het hoogseizoen van zaterdag tot zaterdag. Bij afwijkende huurperiodes kan, indien mogelijk, de prijs worden aangepast.

3.2 De gehuurde accommodatie kan op de eerste dag van de huurperiode vanaf 16:00 uur worden betrokken en dient, in verband met de eindschoonmaak, uiterlijk om 10:00 uur op de laatste dag van de huurperiode verlaten te zijn.

3.3 Bij overschrijding van deze aankomst- en vertrektijden, kan een extra dag in rekening worden gebracht.

 Artikel 4 Betaling en ontvangst sleutel

4.1 De aanbetaling (van appartementen, safari tenten en campingplaatsen) is gelijk aan ca. 50% van de overeengekomen huursom, door huurder te voldoen binnen 7 dagen na ontvangst van de reserveringsbevestiging.

4.2 Indien de aanbetaling niet tijdig is ontvangen door verhuurder, staat het deze vrij de accommodatie opnieuw te verhuren aan anderen.

4.3 Het restant van de huursom dient 6 weken vóór het begin van de huurperiode te zijn overgemaakt.

4.4 De sleutel van het appartement wordt door verhuurder in bruikleen aan huurder ter beschikking gesteld. De sleutel blijft eigendom van verhuurder.

4.5 De betaling van bijkomende diensten zoals eventueel gebruik van wasmachine, excursies, maaltijden, drank, boodschappen en transporten worden verrekend aan de vooravond van vertrek.

Artikel 5 Informatie

De huurder(s) dienen bij aankomst en gedurende de huur in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een toeristenkaart.

 Artikel 6 Annulering door huurder

6.1 Annulering door huurder dienen per e-mail doorgegeven te worden aan de verhuurder.

6.2 Na ontvangst van deze schriftelijke annulering stuurt de verhuurder een bevestiging van de annulering.

6.3 Bij annulering binnen 7 dagen na de reserveringsbevestiging, wordt de aanbetaling teruggestort door de verhuurder.

6.4 Bij annulering na deze 7 dagen en tot 8 weken voor aanvang van de huurperiode is huurder 50% van de huursom verschuldigd.

6.5 Bij annulering vanaf 8 weken voor aanvang van de huurperiode is huurder te allen tijde het volledige bedrag verschuldigd.

6.6 Geannuleerde reserveringen kunnen niet aan derden worden overgedragen tenzij de huurder

daarvoor per e-mail toestemming verkrijgt van de verhuurder.

Een annuleringsverzekering tegen risico’s van ziekte, ongeval of andere omstandigheden, dient door huurder(s) zelf te worden afgesloten.

Artikel 7 Annulering door de verhuurder.

7.1 Indien door omstandigheden de verhuurder gedwongen is tot de annulering van het gehuurde, zal de verhuurder de huurder hiervan direct op de hoogte brengen en, indien mogelijk, onder aanbieding van een alternatief.

7.2 Bij het niet kunnen aanbieden van een alternatief, of het niet aanvaarden van het alternatief door de huurder, zal de verhuurder onmiddellijk het gehele door huurder reeds betaalde bedrag terugstorten.

7.3 Huurder heeft niet of ander recht dan het terugvorderen van dit bedrag.

Artikel 8 Verplichtingen van de huurder(s)

8.1 De huurder(s) is/zijn verplicht tot naleving van alle aanwijzingen van verhuurder ter bevordering van een goede uitvoering van de huur en is/zijn aansprakelijk voor schade veroorzaakt door ongeoorloofde gedragingen, te beoordelen naar de maatstaf van het gedrag van een correcte huurder.

8.2 De huurder(s) die zodanig hinder of last oplevert/leveren, dat een goede uitvoering van de

huurovereenkomst in sterke mate wordt bemoeilijkt, kan/kunnen door verhuurder van (voortzetting van) de huur worden uitgesloten. Alle daaruit voortvloeiende kosten komen voor rekening van huurder, indien en voor zover de gevolgen van hinder of last hem kunnen worden toegerekend. Indien en voor zover de oorzaak van de uitsluiting huurder(s) niet kan/kunnen worden toegerekend, wordt hem restitutie van de huursom of een gedeelte daarvan verleend.

 Artikel 9 Aansprakelijkheid en overmacht

9.1 De verhuurder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies en/of diefstal van waardevolle voorwerpen die in de gehuurde accommodatie zijn achtergelaten, en evenmin voor schade aan auto’s die geparkeerd zijn op of in de nabijheid van de gehuurde accommodatie.

9.2 De verhuurder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor ongevallen in de gehuurde

accommodatie, en op het gehele terrein, inclusief het zwembad.

9.3 De verhuurder aanvaardt evenmin aansprakelijkheid voor schade waarvoor aanspraak op vergoeding bestaat uit hoofde van een reis- en/of annuleringsverzekering.

9.4 De verhuurder is niet verantwoordelijk voor schade die ontstaat als gevolg van natuurgeweld,

natuurrampen, aanslagen, stakingen, geweldplegingen of ongevallen.

9.5 Gebruik van de faciliteiten op het eigen terrein van Casa Tartufo is voor eigen risico van de huurder.

9.6 Indien verhuurder jegens huurder aansprakelijk is voor derving van huurgenot, bedraagt de vergoeding ten hoogste éénmaal de huursom.

In geval van overmacht kan er geen aanspraak gemaakt worden op restitutie.

Artikel 10 Rente en incassokosten

De huurder die niet tijdig aan de geldelijke verplichting jegens de verhuurder heeft voldaan, is over het nog verschuldigde bedrag een rente verschuldigd van 1% over iedere maand of gedeelte van een maand der vertraging. Voorts is hij gehouden tot vergoeding van buitengerechtelijke incassokosten gelijk aan 15% van het gevorderde, met een minimum van Euro 100,-, tenzij dit bedrag, de incassowerkzaamheden in aanmerking nemende, onbillijk is.

 Artikel 11 Klachten

11.1 Een geconstateerde tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst dient zo spoedig mogelijk te worden gemeld bij verhuurder opdat deze een passende oplossing kan treffen.

11.2 Indien de tekortkoming niet binnen redelijke termijn wordt opgelost en afbreuk doet aan de kwaliteit van de huur, moet deze onverwijld worden gemeld bij verhuurder.

11.3 Als de tekortkoming ook dan nog niet tot tevredenheid wordt opgelost en aanleiding geeft tot een klacht, dient huurder deze zo spoedig mogelijk schriftelijk en gemotiveerd te melden bij verhuurder.

11.4 Verhuurder zal huurder, bij toewijzing van de klacht door hem te beoordelen, een tegemoetkoming doen, die zal bestaan uit een korting op de huursom.